כוח לעובדים – ארגון העובדים הדמוקרטי היחיד בישראל

כוח לעובדים הוא ארגון העובדים הדמוקרטי ביותר בישראל.

תקנון הארגון מחייב בחירות דמוקרטיות של חברי הוועדים מידי שנתיים. והוועדים הנבחרים הם מי שממנים את הנהגת הארגון והם רשאים גם להדיח אותה. בהסתדרות הכללית או בלאומית  אין לוועדים סמכות למנות או להדיח את הנהגת הארגון.

ב"כוח לעובדים" תקנון הארגון מחייב כי כל הסכם קיבוצי המתגבש מול המעסיק יובא להצבעה של כלל העובדים חברי כוח לעובדים שעליהם הוא אמור לחול, כתנאי לאישורו ולחתימתו. כוח לעובדים הוא הארגון עובדים היחידי בישראל, שבו קיימת חובה כזאת.

לכן מבנה הארגון מבטיח כי הארגון יהיה מחויב תמיד אך ורק לשמירה על האינטרסים של כלל העובדים. המבנה גם מבטיח כי בכל עת הארגון וכל האמצעים העומדים לרשותו משמשים ופועלים אך ורק למען החברים והעובדים המיוצגים על ידו..

כוח לעובדים מעניק ליווי מקצועי הנוגע לכלל ההיבטים של תהליך ההתארגנות: ייעוץ בגיבוש הדרישות וניהול המשא ומתן, סיוע בבניית הנהגת עובדים לטווח ארוך ויצירת וועד עובדים יציב ומתפקד, ניהול סכסוך עבודה ושביתה ומתן מענה לכל התנכלות ופגיעה מצד המעסיק כתוצאה מתהליך ההתארגנות. לארגון ניסיון מקיף במגוון רחב של תחומי תעסוקה – מחברות הייטק ופיננסים ועד לעובדי קבלן ועובדים בשירותים מופרטים.

מדוע להתאגד עם כוח לעובדים?