להתנדב במקום שבו משנים מציאות

גם אתם חושבים שהחברה שלנו צריכה להיות יותר שוויונית? גם אתם מעוניינים לפעול לשינוי יחסי הכוח בחברה ולא יודעים כיצד?

בואו להיות פעילים מתנדבים בכוח לעובדים!

כוח לעובדים הוא ארגון שורשים (grassroot) שמעודד ומצמיח התארגנויות שצומחות מהשטח. פעילי הארגון עוברים את הכשרת הבסיס. לאחר ההכשרה תוכלו תצטרפו לצוות הליווי של אחד האיגודים שלנו, ותלוו את אחד האיגודים שלנו באופן צמוד. בנוסף, קיימת אפשרות להצטרף לצוות פעילי השטח שלנו, לצוות הליווי המשפטי (התנדבות לעורכי דין), לצוות המחקר הכלכלי ולצוות הדוברות והתקשורת. ההכשרה מיועדת לפעילים פוליטיים שרוצים לקבל כלים והזדמנות לפעילות משמעותית. ההכשרה כוללת 3 מפגשים סדנאיים ועיוניים שאורכם כ-4 שעות. מעבר למפגשים המרוכזים, ההכשרה תכלול גם התנסויות מונחות בשטח.

בחלק הראשון של ההכשרה נעמיק במשמעות הפוליטית של עשייה בתחום ארגוני העובדים ובפוטנציאל השינוי שלה, נקיים סדנאות לתכנון אסטרטגי של מאבק המשלב פעילות שטח, תקשורת ולובי. בנוסף נכיר את הבסיס המשפטי לפעילות ארגוני עובדים. בחלק השני של ההכשרה נעבור סדנאות לתרגול כלים לארגון פוליטי-קהילתי (organizing). בסדנאות נתרגל בנייה של מנהיגות ויצירה של כוח ושותפות.

פרטים מדוייקים למועדי הכשרות ומיקומם יימסרו לנרשמים.

לשאלות ובירורים – צרו קשר

רוצים להיות פעילים גם? הרשמו להכשרה הבאה!

תם פרומוביץ', בעבר פעיל מתנדב במטה ירושלים, כיום ראש ענף התחבורה הציבורית:
"חיפשתי הרבה שנים מסגרת פוליטית שבה ארגיש שאני מגשים את האידאולוגיה שלי וגם תהיה פלטפורמה אפקטיבית לשינוי המציאות. מהר מאוד הגעתי לצוות הליווי המעולה של התחבורה הציבורית. הכרתי מנהיגי עובדים מרשימים מכל קצוות החברה איתם יש לי את הזכות להיאבק יחד. במסגרות רבות בהן פעלתי הרגשתי שהמבט הוא מלמעלה למטה, לא נוגע בבעיות עצמן לא רואה באנשים שבתחתית הפירמידה שותפים לשינוי. כוח לעובדים נמצא בחזית המאבק במדיניות ההפרטה שמפרקת את כולנו. אני מאמין שהכוח להלחם במדיניות הפושעת חייב להבנות מחיבור בין אינטרסים ושותפות יומיומית".

​ שירה פנחס, פעילה בכוח לעובדים:
"את הפעילות שלי בכוח לעובדים התחלתי כמלווה של התארגנות מורות ומורי היל"ה. עבדתי באותו זמן כמארגנת קהילתית בעמותה לשינוי חברתי, והתלהבתי ללוות התארגנות של מורות שמלמדות נוער נושר, התארגנות שמובילות אותה נשים שנאבקות למען תנאים וחיים טובים יותר להן ולתלמידים שלהן. מהר מאוד העוצמה של ההתארגנות והאפשרות לשינוי ממשי שאבה אותי עמוק פנימה. אבל בעיקר ראיתי תהליך מדהים של מורות שהופכות לאקטיביסטיות שמובילות שביתות, מארגנות הפגנות, ועוזרות לעשרות מורות אחרות לעבור שינוי תודעה ולהפוך מפסיביות לאקטיביות. היום אני ממשיכה להיות פעילה בארגון, בפעילות שלי חשוב לי לעודד ולאפשר לנציגי עובדים/ות לקחת חלק משמעותי בהחלטות חשובות בארגון.